Barbie është në rrugën e duhur për të qenë filmi i verës, nëse jo i gjithë vitit dhe ka vetëm disa javë që ka dalë. Pasi tapeti rozë u shtrua më 21 korrik, ai solli 276 milionë paund ndërkombëtarisht gjatë fundjavës së hapjes, duke e bërë Barbie debutimin më të madh ndonjëherë për një film të drejtuar nga një grua.
Nuk është befasuese duke qenë se përmban gjithçka rozë, fytyra të panumërta të famshme dhe shaka të mprehta. Ky film po na jep gjithçka që nuk e dinim se kishim nevojë në jetën tonë deri më tani, nga një himn i Barbie në Dua Lipa te Rob Brydon si Sugar Daddy Ken.
Por, si me të gjitha gjërat e mira, ne tashmë po e gjejmë veten duke pyetur nëse do të marrim një goditje të dytë rozë në formën e Barbie 2. Ndërsa ka pasur zhurmë në internet, disa gjëra janë thënë nga CEO i Mattel, regjisorja e filmit Greta Gerwig dhe vetë Barbie (Margot Robbie).
“Në fillim, ne nuk po themi, ‘Mirë, le të mendojmë tashmë për filmin dy dhe tre’. Le ta bëjmë të parën siç duhet dhe ta bëjmë atë një sukses. Dhe nëse e bëni këtë, mundësitë hapen shumë shpejt, sapo të vendosni filmin e parë si një përfaqësim të suksesshëm të një ekskluziviteti në ekranin e madh”, u shpreh regjisori.