Prodhuesi gjerman i makinave Volkswagen (VW) planifikon të investojë në miniera për të ulur koston e qelizave të baterive, për të mbuluar gjysmën e nevojave të tij dhe për t’i shitur ato kompanive të tjera, tha një anëtar i bordit përgjegjës për teknologjinë.
Strategjia e VW është në përputhje me një prirje më të gjerë midis prodhuesve të automjeteve për të kërkuar kontroll më të madh mbi pjesët e zinxhirit të furnizimit, nga prodhimi i energjisë deri te nxjerrja e lëndëve të para, për të siguruar burimet e nevojshme për elektrifikim.
Prodhuesi më i madh i makinave në Evropë dëshiron që njësia e saj e baterive PowerCo të bëhet një furnizues global i baterive dhe synon të mbulojë gjysmën e nevojave të veta me fabrika të vendosura kryesisht në Evropë dhe Amerikën e Veriut, tha Thomas Schmall për Reuters.
PowerCo do të fillojë furnizimin me qeliza të Fordit për 1.2 milionë automjetet që gjigandi amerikan prodhon në Evropë në platformën elektrike MEB të VW, tha Schmall, transmeton Hina.
Kapacitetet minerare janë pengesë për lëndët e para dhe për këtë duhet të investojmë drejtpërdrejt në miniera”, tha ai.
Prodhuesi i automjeteve ka hyrë në partneritete furnizimi me kompanitë e minierave në Kanada, ku do të ndërtojë fabrikën e tij të parë në Amerikën e Veriut.
Schmall nuk do të thoshte se cilat vende të tjera po shqyrtojnë ose nëse VW mund të investojë drejtpërdrejt në miniera.
Marrja e baterive me një çmim të arsyeshëm është një sfidë për prodhuesit e automjeteve si VW, Tesla dhe Stellantis që duan të prodhojnë automjete elektrike më të përballueshme.
Vetëm Tesla është zotuar të investojë më shumë në prodhimin e baterive sesa VW, tregoi një analizë e Reuters, megjithëse edhe ajo po përpiqet të rrisë prodhimin dhe po punëson furnizues aziatikë për të ndihmuar.