Shitjet e grupit BMW të tremujorit të katërt u rritën 10.6%, tha prodhuesi i makinave të martën.
Këto, të ndihmuara nga lehtësimi i pengesave të zinxhirit të furnizimit në një vit që është rrënuar nga lufta në Ukrainë dhe bllokimet në Kinë.
Dërgesat gjatë gjithë vitit ranë 4.8%, me Evropën dhe Kinën më të goditura nga problemet e zinxhirit të furnizimit që frenuan prodhimin, veçanërisht në gjysmën e parë të vitit.
Por shitjet u rikuperuan në tremujorin e katërt pasi grupi riorganizoi zinxhirët e furnizimit në Evropë dhe bllokimet u hoqën në Kinë.
Shitjet u rritën me 10.9% dhe 12.7% nga viti në vit në Evropë dhe Kinë respektivisht.
Dërgesat në Shtetet e Bashkuara ishin më të qëndrueshme, duke rënë me vetëm 1.3% për vitin, me një rritje nga rritja e tremujorit të katërt në 11.1%.
Shitjet e automjeteve plotësisht elektrike gjithashtu performuan mirë, më shumë se dyfishuar në 215,755 gjatë vitit.
BMW i kaloi ditët e para të pandemisë COVID-19 më mirë se konkurrentët, duke arritur shitje rekord në vitin 2021.
Megjithëse viti 2022 ishte më problematik, deri më tani ka kompensuar rënien e vëllimeve të shitjeve me çmime më të larta.
Prodhuesi i makinave tani planifikon të kalojë në një model të shitjeve direkte në 24 tregje evropiane, me agjentë që veprojnë si përfaqësues të shitjeve, tha ajo në përditësimin e tregtimit të së martës.