Përparimi i vazhdueshëm i teknologjisë dhe reduktimi i procesorëve dhe çipave të memories, ka bërë të mundur që sot të regjistrohen video me cilësi të lartë me telefona inteligjentë dhe të përpunohen menjëherë me aplikacione të ndryshme.
Kur në lojë përfshihen procesorë të rinj për kompjuterë desktop dhe laptopë, për relativisht pak para mund të merrni një sistem të plotë për përpunimin e videove dhe filmave, si në cilësi të lartë (Full HD), ashtu edhe në 4K apo edhe 8K (përkufizim ultra i lartë ) rezolucioni.
Revolucioni i vërtetë i videos filloi në fakt me zhvillimin e rrjeteve të internetit me shpejtësi të lartë, si kabllo (ADSL dhe optike) ashtu edhe me valë në formën e 3G, 4G dhe standardit më të fundit celular 5G.
Para miratimit të gjerë të aksesit në internet me shpejtësi të lartë, videot duhej të shpërndaheshin në media fizike, në atë kohë më shpesh në CD ose DVD.
Me lançimin e shërbimit YouTube në 2005, dhe më vonë shërbime të tjera të ngjashme online, si Vimeo dhe Daily Motion, ata u mundësuan përdoruesve në mbarë botën të postojnë videot e tyre të shkurtra (ose më të gjata) në internet falas.
Deri atëherë, ky proces kërkonte të kishit uebsajtin tuaj, me opsionin e pritjes së përmbajtjes video, e cila zakonisht ishte shumë e shtrenjtë.
Papritur, çdokush mund të ngarkonte videon e tij në internet pa asnjë kosto, dhe me rritjen e popullaritetit të rrjeteve sociale, të ndajë lidhjet me këto shërbime video me miqtë e tyre.
Së shpejti, Facebook dhe Instagram panë popullaritetin e përmbajtjes video midis përdoruesve dhe bënë të mundur ngarkimin e videove direkt në faqet e tyre.
Rrjetet sociale shumë të njohura të “gjeneratës së re” sot TikTok dhe Snapchat e kanë bazuar të gjithë përmbajtjen dhe konceptin e tyre rreth videove të shkurtra dhe algoritmet e tyre po punojnë në sfond për t’u ofruar përdoruesve video që potencialisht do t’i interesonin.
Ky koncept u tregua jashtëzakonisht interesant, veçanërisht për përdoruesit e rinj, kështu që TikTok është sot rrjeti social me rritjen më të shpejtë në botë, me më shumë se 1.4 miliardë përdorues.
Në fund të viteve 1990, kompanitë e mëdha të teknologjisë po eksperimentonin me shërbimet video në internetin e atëhershëm dhe brenda sistemeve të tyre operative.
Në vitin 1999, Microsoft prezantoi mbështetjen e transmetimit të videove brenda programit të tij Windows Media Player 6.4.
Megjithatë, shërbimi nuk u miratua gjerësisht për shkak të llojit të skedarit .asf që nuk ishte i pajtueshëm me videokamerat dixhitale të asaj kohe (të cilat regjistroheshin në videokaseta DV).
Në të njëjtin vit, kompania Apple prezantoi vizionin e saj për videon online duke prezantuar softuerin e saj QuickTime 4.
Dy vjet më vonë, videoja në internet më në fund do të pranohej më gjerësisht me futjen e teknologjisë “adaptive bit rate” që lejonte përdoruesit me lidhje më të ngadalta në internet për të parë edhe video.
Teknologjia u përmirësua më tej me prezantimin e standardit VP6 (i njohur gjithashtu si TrueMotion dhe Video Over Data), i cili përmirësoi cilësinë e regjistrimeve video në rezolucion SD (rezolucion i programeve televizive në atë kohë).
Pas shfaqjes së YouTube, prodhuesit e pajisjeve video gjithashtu braktisën shpejt formatet e mëparshme të videove që përdornin kasetë (Digital 8, miniDV) dhe filluan të prodhonin kamera që përdornin karta memorie ose disqe të integruara për të ruajtur videot.
Regjistrime të tilla më pas mund të transferohen shumë lehtë nëpërmjet lidhjes së të dhënave USB ose FireWire në një kompjuter për përpunim dhe modifikim të mëtejshëm.
Sistemi operativ i ri i atëhershëm Windows XP kishte gjithashtu softuer të integruar për përpunimin e videove – Windows Movie Maker, ndërsa në kompjuterët Apple softueri i ngjashëm quhej iMovie.