Piratët hipën në një cisternë nafte me flamur liberian në pronësi daneze në Gjirin e Guinesë gjatë fundjavës, tha pronari të martën, duke shtuar se kontakti me 16 anëtarët e ekuipazhit kishte humbur.
Monjasa Reformer 135 metra i gjatë “përjetoi një situatë emergjente” të shtunën rreth 260 kilometra në perëndim të Port Pointe-Noire në Republikën e Kongos, tha pronari i anijes.
Pronari i anijes shtoi se ekuipazhi kishte kërkuar strehim në dhomën e sigurt të cisternës ose “kështjellën” kur piratët hipën, “në përputhje me protokollin e emergjencës kundër piraterisë në bord”.
“Kanalet e komunikimit në bord janë aktualisht të paaftë dhe ne po punojmë me autoritetet lokale për të krijuar komunikim për të kuptuar situatën në bord dhe për të ofruar të gjithë mbështetjen e nevojshme nga ekuipazhi për të kapërcyer këto ngjarje të tmerrshme”, tha Monjasa.
Ai tha se “anija ishte ulur boshe” kur ndodhi incidenti.
Monjasa nuk pranoi të jepte informacion mbi kombësitë e anëtarëve të ekuipazhit kur u pyet nga AFP.
Sipas një zyrtari në portin e Pointe-Noire, anija kishte mbërritur në ujërat e Kongos më 18 mars dhe u nis më 22 mars, dhe ishte në ujërat ndërkombëtare kur u sulmua.
“Tre burra morën kontrollin e anijes dhe që atëherë ekuipazhi nuk mund të arrihet më”, tha zyrtari për AFP.
Noel Choong i qendrës së raportimit të piraterisë së Byrosë Ndërkombëtare Detare i tha AFP një “transmetim i anijeve të humbura ishte lëshuar për anijet që kalonin për të na raportuar nëse e hasin”.
“Ne inkurajojmë autoritetet bregdetare me burime për të ndihmuar. Ne kemi nevojë për bashkëpunim rajonal”, shtoi ai.
Piratët kanë qenë prej kohësh një rrezik në Gjirin e Guinesë – një rrugë kryesore detare që shtrihet 5700 kilometra nga Senegali në Angola, me bandat nigeriane që kryejnë shumicën e sulmeve.
Por që nga viti 2021, transportuesit thonë se piratët kanë sulmuar më larg në ujërat ndërkombëtare.
Dhuna e tyre dhe taktikat e sofistikuara nxitën lutjet e transportuesve për një prani më të fortë detare të huaj, si misioni për të frenuar sulmet nga piratët somalezë një dekadë më parë.
Shumë nga sulmet në vitet e fundit janë kryer nga bandat kriminale nigeriane që godasin me varka të shpejta nga strehët në rajonin e Deltës deri te anijet e bastisjes.
Disa banda kanë kapur anije më të mëdha peshkimi, të cilat i përdorin si bazë “mëmë” për të bastisur më tej në det.
Por rajoni, i cili sheh shumë trafik nga cisternat e naftës, ka parë gjithashtu një qetësi në aktivitet kohët e fundit.
Sipas një raporti nga Qendra e Bashkëpunimit dhe Ndërgjegjësimit të Informacionit Detar (MICA), tre anije u sulmuan në zonë në 2022 krahasuar me 26 në 2019.
Rënia e mprehtë e sulmeve në Gjirin e Guinesë ka kontribuar që viti 2022 të regjistrojë numrin më të ulët të incidenteve të piraterisë dhe grabitjes së armatosur në mbarë botën me 132 raste, sipas raportit vjetor nga Byroja Ndërkombëtare Detare.
Dy sulme të tjera janë regjistruar në rajon në vitin 2023 deri më tani.