Në fillim të nëntorit, tre luftarakë JF-17 të Forcave Ajrore të Pakistanit kryen demonstrata ajrore në Ekspozitën Ndërkombëtare të Bahreinit.
Në të njëjtën kohë, Kina po shfaqte JF-17 në Ekspozitën vjetore Ndërkombëtare të Aviacionit dhe Hapësirës Ajrore në Zuhai.
Ngjarjet ishin përpjekjet më të fundit nga Kina dhe Pakistani për të tregtuar avionët e tyre luftarakë të gjeneratës së katërt të zhvilluar së bashku për klientët ndërkombëtarë.
JF-17 është në shërbim vetëm në tre vende – Pakistan, Myanmar dhe Nigeri – të cilat operuan gjithsej 145 që nga tetori 2021, sipas Javës së Aviacionit.
Në atë kohë, të dhënat e Javës së Aviacionit treguan se totali ishte vendosur të rritet në 185 JF-17 deri në mes të dekadës – rritje që do ta bënte atë avionin luftarak kinez më të operuar në shërbim jashtë shtetit deri në fund të 2023.
Zhvilluar nga Korporata e Industrisë së Avionëve të Kinës Chengdu dhe Kompleksi Aeronautik i Pakistanit, JF-17 fluturoi për herë të parë në vitin 2003. Avioni me një vend dhe me një motor është i njohur në Pakistan si JF-17 Thunder dhe si FC-1 Xiaolong në Kinë .
Me një tavan shërbimi prej 50,000 këmbësh dhe një shpejtësi maksimale prej rreth 1,200 mph, JF-17 mund të kryejë disa misione, duke përfshirë përgjimin ajror dhe sulmin tokësor. Ai mund të mbajë afërsisht 7,000 paund municione në shtatë pika të forta dhe është i armatosur me një autotop të vetëm me dy tyta 23 mm.
JF-17-ët e parë u bënë tërësisht në Kinë, por Pakistani tani bën pjesën më të madhe të prodhimit. Aktualisht, 58% e avionëve prodhohen në Pakistan dhe 42% në Kinë.