Prodhuesi japonez i automjeteve Nissan Motor rriti objektivat e tij të shitjes së makinave elektrike të hënën dhe tha se do të rriste prodhimin e motorëve në Shtetet e Bashkuara, ndërsa kërkon të kompensojë terrenin e humbur në një segment të dominuar nga Tesla.
Reuters shkruan për këtë.
“Prodhuesi japonez i automobilave ishte pionier në industrinë e EV me Leaf EV-në e tij, por ka luftuar së bashku me shumë prodhues tradicionalë të automjeteve përballë konkurrencës në rritje nga hyrjet e reja më të shkathëta.
Nissan tani synon që automjetet e elektrizuara, të cilat përfshijnë automjetet e tij të avancuara hibride elektrike, të përbëjnë më shumë se 55% të shitjeve globale deri në vitin fiskal 2030, nga një objektiv i mëparshëm prej 50%,” shtoi agjencia.
Deri në këtë vit, prodhuesi i automjeteve planifikon të nxjerrë 27 automjete të reja elektrike, 19 prej të cilave do të jenë plotësisht me bateri – krahasuar me planin e mëparshëm prej 23 automjetesh elektrike, duke përfshirë 15 automjete elektrike plotësisht me bateri.
Përveç prodhimit të makinave elektrike në uzinën e Tenesit, Nissan planifikon të ndërtojë trena elektrikë në uzinën e Decherd në të njëjtin shtet.
Nissan Motor dhe Renault kanë thënë se do të investojnë 600 milionë dollarë për të ndërtuar gjashtë modele të reja në Indi, një nga tre tregjet ku dy prodhuesit e automjeteve planifikojnë të koordinohen ngushtë si pjesë e një aleance të rinovuar.