Treni Maya është një nga ata trenat e rrallë që është e vështirë ta duash.
Është një projekt mbi 20 miliardë dollarë që synon të çojë turistët në zemër të pyllit tropikal meksikan, ku vende të rëndësishme kulturore, të vështira për t’u arritur, janë një biznes i madh për disa nga vendet më të varfra në Meksikë.
Por ndërtimi i këtij treni po zbulon në mënyrë aktive dhe më pas po shkatërron, pikërisht vendet që tërheqin tashmë turistë nga e gjithë bota.
Washington Post ka një hetim të thellë (dhe dua të them thellë) mbi Manuel Pérez Rivas, arkeologun e punësuar nga shteti që drejton një ekip të vogël të cilit i është dhënë një punë e pamundur; avokat për thesaret kulturore përballë zhvillimit tepër të shpejtë.
Perez përballet me izolim nga bashkëmoshatarët e tij, afate të pamundura nga liderët politikë egomaniakë dhe luftime të vazhdueshme me ekipet e ndërtimit ndërsa zbulon rrënoja dhe objekte vërtet të mahnitshme nga kulmi i qytetërimit Mayan.
Kur të përfundojë, Tren Maya do të jetë një tren 948 miljesh që lidh disa nga pjesët më të varfra të Meksikës me disa nga destinacionet kryesore turistike përgjatë Gadishullit Jukatan.
Ka qenë një katastrofë në disa fronte, jo më pak prej të cilave trenat 217 tonësh, të cilët kanë një shpejtësi maksimale prej 90 mph, do të kalërojnë mbi tokë të mbuluar me djathë zviceran nga shpella dhe lumi më i gjatë nëntokësor në botë, sipas New York Times.
Jo saktësisht një vend i qëndrueshëm për të ndërtuar një tren. Ndërtimi ka shkatërruar gjithashtu pyje të çmuara tropikale dhe habitate për disa nga kafshët më të rrezikuara në botë, si dhe ka shkelur të drejtat dhe tokat e popujve indigjenë.