Pasi automjetet elektrike fillimisht me ndrojtje, e më pas vendosmërisht dhe në numër në rritje filluan të shfaqen në rrugët nëpër botë, me përshkrimin se janë zgjidhja e problemit të ndotjes së Tokës, pasuan kritika të shumta për këtë formë transporti, me kritikët thonë se automjete të tilla nuk janë konsideruar “të gjelbërta”.
Si bazë për pretendime të tilla, ata paraqitën një “gjurmë karboni” të madhe në lidhje me prodhimin e automjeteve të tilla.
Është e nevojshme të minohen metalet e rralla të nevojshme për të bërë bateritë që janë kyçe për funksionimin e tyre, më së shpeshti në kontinentin afrikan, pastaj të transportohen materialet në fabrika, më së shpeshti në Azi, dhe më pas të transferohen gjithçka përsëri në fabrika të tjera, më shpesh në Evropë ose në një nga Amerikat, për të marrë produktin përfundimtar.
I gjithë ky proces kërkon konsumimin e burimeve të mëdha, të cilat lënë pasoja të rënda për mjedisin.
Dhe kur klienti merr më në fund makina elektrike, thonë kritikët, është e nevojshme të karikojë bateritë e tij, ku sasia më e madhe e energjisë së nevojshme merret nga termocentralet, të fuqizuara nga qymyri, pra nga termocentralet që “të gjelbërt” i konsiderojnë. një nga ndotësit më të mëdhenj të Tokës.
Për më tepër, rritja e numrit të makinave elektrike do të thotë një ngarkesë e shtuar në sistemet energjetike, e cila rrjedhimisht çon në një rritje të prodhimit nga, përsëri, termocentralet dhe rritje të ndotjes së mjedisit.
Në fillim, duket se makinat elektrike janë të destinuara të jenë burimi i asaj që në thelb duhet të jenë ilaçi.
Megjithatë, rezultatet e studimit të publikuar në revistën profesionale Nature tregojnë se makinat elektrike në fakt mund të ndihmojnë shumë në stabilizimin e rrjeteve të energjisë dhe të kontribuojnë në zhvillimin e burimeve të rinovueshme të energjisë, gjë që bie ndesh me numrin e madh të kritikave me të cilat përballen automjete të tilla.