Rrjeti social Instagram, në pronësi të Meta-s, prezantoi “kanalet e tij të transmetimit”, ku autorët e përmbajtjeve mund të publikojnë foto, video ose mesazhe audio për audiencën e tyre.
Kjo është raportuar në blogun e Instagram-it.
Kanalet, thotë kompania, janë një mjet i mesazheve publike “një-në-shumë”.
Krijuesit e kanaleve mund të postojnë mesazhe me tekst, foto, video dhe zanore, të krijojnë sondazhe etj.
Në të njëjtën kohë, vetëm autorët mund të dërgojnë mesazhe, ndërsa ndjekësit mund të reagojnë ndaj përmbajtjes dhe të votojnë në sondazhe.
Ky format të kujton kanalet Telegram, gjë që vihet re edhe nga mediat e specializuara.
Kompania aktualisht po teston kanalet e transmetimit me disa blogerë amerikanë dhe planifikon të zgjerojë aksesin në muajt e ardhshëm.
“Ndërsa ne po e nxjerrim këtë veçori të re në Instagram për herë të parë, do të testojmë gjithashtu kanalet e transmetimit në Messenger dhe Facebook gjatë muajve të ardhshëm”, tha kompania.