Riciklimi i baterive për makinat elektrike është çelësi për krijimin e automjeteve më miqësore me mjedisin, por ajo që duket si një rrugë e dukshme po ngadalësohet nga probleme të tilla si mungesa e lëndëve të para dhe koordinimi, shkruan revista gjermane e automobilave Automobilwoche.
Fatkeqësisht, një zgjidhje nuk është askund afër, thonë ekspertët të cilët fajësojnë mungesën e standardeve që e bën riciklimin shumë të komplikuar.
Ata gjithashtu shtojnë se ende nuk ka mjaft makina elektrike të hedhura për të siguruar bateritë e nevojshme për përdorim të përsëritur, transmeton agjencia Dpa.
Berlin Öko-Institut vlerëson sasinë e baterive në qarkullim në makinat elektrike në pothuajse 100,000 ton në vit. Në dhjetë vjet, kjo shifër do të arrijë në një milion ton.
Këto bateri mund të ofrojnë deri në 80 për qind të kapacitetit të tyre origjinal kur riciklohen, dhe fokusi aktual i industrisë është në uljen e kostove dhe rritjen e rendimentit të riciklimit.
Krahasuar me këto synime, planet e riciklimit të prodhuesve të mëdhenj të makinave tingëllojnë shumë modeste.
Volkswagen ka dy vjet që teston proceset në fabrikën e tij në Salzgitter dhe dëshiron të arrijë një kapacitet vjetor riciklimi prej 1,500 tonësh atje.
Mercedes-Benz, së bashku me fabrikën e riciklimit të baterive Primobius, aktualisht po ndërton një fabrikë në Kuppenheim në Baden-Wuerttemberg me një kapacitet prej 2500 ton. Guri i themelit u vendos së fundmi.
Meqenëse bateritë e instaluara aktualisht në makinat elektrike do të jenë në përdorim për disa kohë, prodhuesit nuk presin një numër të madh të baterive të kthyeshme deri në fund të dekadës. Për më tepër, këto bateri së pari do të kenë një jetë të dytë si njësi stacionare të ruajtjes së energjisë.
Derisa bateritë nga automjetet të arrijnë në fund të jetës së tyre të dobishme, bateritë nga automjetet e testimit dhe prototipet do të riciklohen. Edhe kompanitë e riciklimit jashtë industrisë së automobilave po rrisin ngadalë kapacitetin e tyre.
Ka pengesa të tjera për të kapërcyer.
“Bateritë nuk janë asgjë tjetër veçse të dizajnuara për riciklim për momentin,” tha fizikani Kai Peter Birke, i cili kryen kërkime mbi riciklimin e baterive në Universitetin e Shtutgartit dhe Institutin Fraunhofer për Inxhinierinë e Prodhimit dhe Automatizimin.
Mungesa e standardizimit gjithashtu parandalon çmontimin masiv, pasi dizajni i qelizave të baterisë ndryshon nga prodhuesi në prodhues.
Një sfidë e madhe për të ardhmen është automatizimi i një procesi të tillë.
Mercedes dëshiron të fillojë me të këtë vit, të paktën sa i përket çmontimit.