Google të martën hapi aksesin publik në chatbot-in e tij Bard për të marrë reagime nga përdoruesit e rinj që mund ta ndihmojnë atë të garojë me Microsoft-in për të zhvilluar teknologjinë e inteligjencës artificiale (AI).
Duke filluar në SHBA dhe Britani, përdoruesit mund të vendosen në një listë pritjeje për qasje në gjuhën angleze në Bard, një program që më parë ishte i hapur vetëm për ata që e testuan atë, transmeton Hina.
Google e përshkruan Bard si një eksperiment që mundëson bashkëpunimin me inteligjencën artificiale gjeneruese, një teknologji që mbështetet në të dhënat nga e kaluara për të krijuar përmbajtje të re.
Pas lançimit të vitit të kaluar të ChatGPT, një chatbot nga startup-i OpenAI i mbështetur nga Microsoft, sektori i teknologjisë ka nisur një garë për të bërë që AI të arrijë sa më shumë përdorues.
Pritet që inteligjenca artificiale të riformojë mënyrën se si njerëzit punojnë dhe të tërheqë përdoruesit e biznesit.
Javën e kaluar, Google dhe Microsoft bënë një seri njoftimesh të inteligjencës artificiale me dy ditë diferencë.
Të dyja kompanitë vendosin teknologjinë e shtypjes në përpunuesit e tyre të tekstit, si dhe në programe të tjera bashkëpunimi.
Ato përfshijnë gjithashtu mjete marketingu për zhvilluesit e uebit për të ndërtuar aplikacionin e tyre të bazuar në AI.
Kur u pyet nëse konkurrenca e detyroi Google të hapte Bard për publikun, drejtori i lartë Jack Krawcyzyk tha se kompania është e fokusuar te përdoruesit.
“Përdoruesit e brendshëm dhe të jashtëm kanë përdorur Bard për të rritur produktivitetin, përshpejtimin e ideve, stimulimin e kuriozitetit”, tha ai.