Linja telefonike jo emergjente e Nju Jorkut është e destinuar kryesisht për ankesat e zhurmës, minjtë dhe pyetjet rreth rregullave alternative të parkimit anësor shumë të urryera.
Por numri 311, në 20 vitet e tij të funksionimit, ka marrë gjithashtu pjesën e tij të duhur të pyetjeve të paqarta që operatorët mund të kenë pasur vështirësi t’i përgjigjen, ka zbuluar qyteti.
“A mund të më thoni hapat për zierjen e një pule të gjallë?” pyeti një telefonues, sipas një liste të lëshuar të enjten për të shënuar historinë 20-vjeçare të shërbimit.
Një tjetër donte të dinte nëse qeni i tyre mund të pretendohej si i varur nga taksat e tyre.
“A mund të kontrolloni nëse i dashuri im është i martuar?” ishte një kërkesë tjetër, siç ishte, “A mund të më transferoni te një ufoolog?”
Një telefonues donte të dinte se kush fitoi talent show televiziv American Idol ndërsa një tjetër informoi qytetin se “një dhi është e lidhur në shkallët në ndërtesën time”.
“Një rakun po ha lazanja në verandën time”, bëri gjithashtu listën e “thirrjeve për të kujtuar”.
Qyteti tha se 311 kishte marrë më shumë se 525 milionë kontakte me telefon, tekst, postime në mediat sociale dhe mjete të tjera që kur u lançua në mars 2003.
Kryebashkiaku Eric Adams tha në një deklaratë se numri ishte bërë “një burim i domosdoshëm për njujorkezët” gjatë dy dekadave të fundit.