Adidas tha të mërkurën se do të heqë dorë nga kundërshtimi i saj ndaj një aplikacioni Black Lives Matter për një markë tregtare me një dizajn me tre shirita, për të cilën fillimisht u ankua se ishte shumë e ngjashme me logon e saj.
Gjigandi gjerman i veshjeve sportive të hënën i kërkoi Zyrës së Markave të SHBA-së të refuzojë ofertën e grupit që dizajni të përdoret në veshje, çanta dhe gjetkë, sipas një burimi të afërt me çështjen.
Por një zëdhënës i Adidas i tha AFP se “ne jemi tashmë në proces të tërheqjes së kundërshtimit tonë ndaj aplikacionit të markës tregtare të Fondacionit Black Lives Matter Global Network”.
Kompania nuk shpjegoi arsyen e lëvizjes.
Por burimi i afërt me çështjen tha se ndjekja e çështjes mund të ishte keqinterpretuar si Adidas duke kritikuar qëllimet e lëvizjes kundër racizmit.
Zyra e Markave të SHBA-së tha në faqen e saj të internetit se Fondacioni i Rrjetit Global të Black Lives Matter – një organizatë e shquar në lëvizjen e decentralizuar – kishte paraqitur kërkesën për markën tregtare në shtator 2021.
Lëvizja Black Lives Matter u krijua në Shtetet e Bashkuara rreth një dekadë më parë në një përpjekje për të luftuar racizmin, veçanërisht në formën e brutalitetit policor.
Ajo u rindez në vitin 2020 nga vrasja e George Floyd, një njeri me ngjyrë, vdekja e filmuar e të cilit nën gjurin e një oficeri policie të bardhë u pa miliona herë.
Adidas është përballur me një sërë problemesh kohët e fundit, veçanërisht përfundimi i partneritetit të profilit të lartë dhe fitimprurës me Kanye West, pasi reperi bëri një sërë shpërthimesh antisemite.
Firma ka parashikuar humbje masive për këtë vit të lidhura me përfundimin e lidhjes.