Ford Fiesta u largua përfundimisht nga Fabrika e Këlnit të ‘Blue Oval’ në Gjermani pas një prodhimi prej 47 vitesh.
Largimi i Fiesta-s vjen si përgjigje ndaj ndërrimit të elektrifikimit të Fordit deri në vitin 2030, në të cilin objekti i Këlnit do të bëhet efektivisht një vend kryesor i prodhimit të EV-ve për Ford-in e Evropës.
Një nga objektet e vetme që ka prodhuar të shtatë gjeneratat e Fiesta-s që nga viti 1976, fabrika thuhet se do të ripërpunohet për të prodhuar Explorer EV të zbuluar në fillim të këtij viti bazuar në platformën e dedikuar MEB të Volksëagen si pjesë e partneritetit të Dearborn me Ëolfsburg.
“Vjen momenti që na duhet hapësira për ndërtim, sepse po e kthejmë uzinën e Fiesta-s në një impiant tërësisht bateri-elektrik. Kjo është arsyeja pse ne duhej të merrnim një vendim që duhet të ndalonim prodhimin e Fiesta-s”, tha Drejtori i Përgjithshëm i Ford i Evropës, Martin Sander, për Britian’s Autocar në dhjetor të vitit të kaluar.
Në zhvillim që nga fillimi i viteve 1970 me emrin Project Bobcat, i cili thuhet se vinte me një buxhet prej 1 miliard dollarësh sipas Autocar, Fiesta debutoi si një nga modelet e para të prodhimit masiv të Ford-it me rrota të përparme.
Fillimisht u sugjerua se do të quhej Bravo pas një votimi publik në një listë emrash që përfshinin Fiesta, Amigo, Metro dhe për ironi të Sierra, Kryetari i atëhershëm i Ford, Henry Ford II, zgjodhi ta quante Fiesta.