Franca nisi fabrikën e saj të parë për bateritë e automjeteve elektrike të martën, duke bërë një hap të madh në garën e saj për të ndërtuar një sektor të dominuar nga Kina.
Fabrika në Billy-Berclau është e para në një grup fabrikash që do të hapen gjatë tre viteve të ardhshme në një korridor verior të faturuar si “Lugina e baterive” për industrinë në rritje të shpejtë.
“Gigafabrika” është në pronësi të Automotive Cells Company, një partneritet midis gjigantit francez të energjisë TotalEnergies, Mercedes-Benz gjerman dhe prodhuesit amerikano-evropian Stellantis, i cili prodhon një sërë markash duke përfshirë Peugeot, Fiat dhe Chrysler.
Ministri francez i Ekonomisë Bruno Le Maire, i cili mori pjesë në ceremoninë e hapjes, e krahasoi fabrikën me krijimin e Airbus, i cili e ktheu Evropën në një central elektrik në sektorin e prodhimit të avionëve.
Ministri gjerman i Transportit Volker Wissing tha se objekti, së bashku me dy fabrika të tjera ACC që do të hapen në vendin e tij dhe Itali, do të sigurojë që “Evropa të mbetet në ballë të përparimit global nesër”.
Në këtë aktivitet morën pjesë edhe krerët e Mercedes, Stellantis dhe TotalEnergies.
Ndërtimi i industrisë së baterive është në qendër të planit të “riindustrializimit” të Presidentit Emmanuel Macron për Francën.
Fabrika e ACC është gjatësia e gjashtë fushave të futbollit. Prodhimi pritet të fillojë këtë verë.