Autoriteti portual i Shqipërisë, DPA, do të sigurojë një vinç shtesë dhe tre automjete në portin tregtar në Durrës në një përpjekje për të lehtësuar lëvizjen e kontejnerëve dhe për të lehtësuar mbipopullimin.
“Jemi në sezonin e lartë të aktivitetit portual dhe në katër muajt e parë të këtij viti kemi parë një rritje të ndjeshme të vëllimeve tregtare të përpunuara në Portin e Durrësit”, tha DPA për SeeNews përmes emailit, duke shtuar se vëllimi i ngarkesave të trajtuara në porti tejkalon nivelet rekord të vitit 2021.
Në katër muajt e parë të vitit, janë përpunuar 48,000 njësi ekuivalente prej njëzet këmbësh (TEU), në krahasim me 45,000 TEU në të njëjtën periudhë të vitit 2021, sipas të dhënave të DPA.
Vetëm në prill, ngarkesat dalëse arritën në 7,007 ton, në krahasim me 6,200 ton në të njëjtin muaj të vitit të kaluar.
Kompanitë e transportit i thanë ofruesit lokal të lajmeve të biznesit Monitor se u duhen dy deri në tre ditë për të shkarkuar mallrat, duke fajësuar për procesin e ngadaltë kapacitetin e kufizuar të portit.
“Kjo është pikërisht një nga arsyet kryesore pse qeveria shqiptare ka vendosur të investojë në një terminal të ri në Porto Romano”, tha DPA.
Porti i ri tregtar në zonën e Porto Romanos, 6.3 km nga Durrësi, do të ofrojë kapacitete më të larta përpunimi, ndërsa do të lidhet me portet e thata në Prishtinë, kryeqyteti i Kosovës dhe Struga në Maqedoninë e Veriut, tha më herët drejtori i PDSH-së, Pirro Vengu.