Gjigandi gjerman i medias Axel Springer paralajmëroi të martën se gazetarët rrezikonin të vjetëroheshin nga inteligjenca artificiale.
“Inteligjenca artificiale (AI) ka potencialin ta bëjë gazetarinë e pavarur më të mirë se sa ka qenë ndonjëherë – ose thjesht ta zëvendësojë atë”, tha CEO i Axel Springer Mathias Doepfner në një letër të brendshme drejtuar punonjësve të parë nga AFP.
Kompjuterët që përdorin AI së shpejti do të ishin më të mirë në “grumbullimin e informacionit” sesa gazetarët njerëzorë, parashikoi Doepfner.
Ai tha se mediat duhet të përqendrohen në gjenerimin e lajmeve ekskluzive ose komenteve dhe veçorive origjinale nëse duan të mbijetojnë.
Gazetaria investigative, tiparet e drejtuara nga personaliteti dhe mbulimi argëtues po bëheshin “gjithnjë e më të rëndësishme” për biznesin e medias, tha Doepfner.
Dhe zbulimi i “motiveve të vërteta” pas ngjarjeve do të mbetej një punë për gazetarët, tha ai.
Mjetet e fuqizuara nga AI si ChatGPT e mbështetur nga Microsoft premtuan një “revolucion” në informacion, tha ai.
Programi ka pushtuar botën me aftësinë e tij për të gjeneruar tekste të punuara mirë, si ese ose poezi në vetëm sekonda duke përdorur teknologjinë AI të njohur si modele të mëdha gjuhësore (ose LLM).
Qëllimi i Axel Springer ishte të bëhej “vetëm dixhital”, tha Doepfner, duke shtuar se tranzicioni “do të zgjaste disa vite të tjera”.
Rreth 85 për qind e të ardhurave të grupit dhe 95 për qind e fitimeve të tij erdhën nga aktivitetet e tij dixhitale, tha ai.
Si i tillë, Axel Springer do të “ndërtonte dhe shkurtonte vendet e punës në të njëjtën kohë”, tha Doepfner, grupi i të cilit punëson rreth 18,000 njerëz në mbarë botën.
“Reduktime të konsiderueshme” do të shiheshin në fusha si prodhimi dhe korrigjimi në grup, titujt e të cilit përfshijnë të përditshmen më të shitur të Gjermanisë Bild.
Vitet e fundit, Axel Springer është zgjeruar ndërkombëtarisht, me blerjen e faqes së lajmeve Business Insider dhe Politico me bazë në SHBA.