Portretet ikonë të Andy Warhol të yjeve si Marlon Brando dhe Dolly Parton janë ekspozuar në shkretëtirën saudite dhe ekspozita e parë e gjigantit të pop-artit të ndjerë në Arabinë Saudite është një haraç për fiksimin e artistit me të famshmit, raporton AFP.
Organizatorët u përpoqën të krijonin një lidhje midis botës që përfaqësonte Warhol, pra Nju Jorkut gjysmë shekulli më parë dhe Arabisë Saudite sot.
“Warhol u rrit në një kohë ndryshimesh radikale në Amerikë në vitet 1950 dhe 1960, një kohë e një kulture të re të gjallë rinore, dhe ai e kapi dhe e pasqyroi këtë”, tha Sumantro Ghose, drejtor i programit të artit në Al Ula.
“Tani për tani në Arabinë Saudite jemi në një kohë ndryshimesh të mëdha, transformimesh të mëdha”, shtoi Ghose.
Sipas Patrick Moore, drejtor i Muzeut Warhol, artisti ndoshta do të shijonte mundësinë për të shfaqur punën e tij në Arabinë Saudite.
“Unë mendoj se ai do ta gjente këtë vend në zhvillim para syve tanë magjepsës,” i tha Moore AFP. “Atij do ta kishte dashur faktin që mund të ishte artisti i parë perëndimor që ekspozonte në këtë nivel në Arabinë Saudite”.
E vendosur në Maraja, një sallë koncertesh e pasqyruar pranë maleve me rërë në Al Ula, ekspozita shfaq disa nga veprat më magjepsëse nga katalogu i Warholit në tre dhoma kryesore.
Vizitorët fillimisht ndeshen me video të shkurtra të të famshëmve të xhiruara në studion e tij Fabrika në Manhattan: një Edie Sedgwick i zhytur në mendime, Lou Reed duke pirë një pije freskuese dhe Dennis Hopper.
Më pas janë portretet e disa prej emrave më të mëdhenj të epokës: nga Jacqueline Kennedy Onassis dhe Judy Garland në vitet 1960 deri te Debbie Harry dhe Princesha Caroline e Monakos në vitet 1980.
Dhoma e fundit i kushtohet “Reve të Argjendta” të Warholit, tullumbace të mbushura me helium që mbahen nga fansat.
Ekspozita gërmon pak në jetën e Warholit, por Moore tha se kjo ndodh sepse nuk përshtatej mirë në fokusin e përcjellë nga titulli: Fama.