“Më falni, po kaloj”, thotë një robot me katër rrota ndërsa u shmang këmbësorëve në një rrugë jashtë Tokios, pjesë e një eksperimenti që bizneset shpresojnë se do të trajtojë mungesën e fuqisë punëtore dhe izolimin rural.
Nga prilli, ligjet e rishikuara të trafikut do të lejojnë robotët e dorëzimit që drejtohen vetë të lundrojnë në rrugët anembanë Japonisë.
Përkrahësit shpresojnë se makineritë mund të ndihmojnë përfundimisht të moshuarit në zonat e shpopulluara rurale të kenë akses në mallra, duke trajtuar gjithashtu mungesën e punëtorëve të dërgesës në një vend me mungesa kronike të fuqisë punëtore.
Ka sfida për t’u kapërcyer, pranon Hisashi Taniguchi, president i firmës robotike ZMP me bazë në Tokio, duke përfshirë shqetësimet e sigurisë.
Robotët nuk do të funksionojnë plotësisht vetëm, me njerëzit që monitorojnë nga distanca dhe janë në gjendje të ndërhyjnë.
Taniguchi tha se është e rëndësishme që robotët “janë të përulur dhe të dashur” për të frymëzuar besim.
ZMP ka bashkëpunuar me gjigantë të tillë si Japan Post Holdings në provat e tij të robotëve shpërndarës në Tokio.
Roboti i tij “DeliRo” synon për një pamje simpatike, me sy të mëdhenj dhe ekspresivë që mund të përloten nga trishtimi nëse këmbësorët bllokojnë rrugën e tij.
Ekziston një qëllim serioz pas bukurisë.
Japonia ka një nga popullsitë më të vjetra në botë, me gati 30 për qind të qytetarëve të saj të moshës mbi 65 vjeç.
Shumë prej tyre jetojnë në zona të shpopulluara rurale që nuk kanë akses të lehtë në nevojat e përditshme.
Mungesa e fuqisë punëtore në qytetet e saj dhe rregullat e reja që kufizojnë orët jashtë orarit për shoferët e kamionëve gjithashtu e bëjnë të vështirë për bizneset që të vazhdojnë me kërkesat e tregtisë elektronike të nxitur nga pandemia dhe dërgesave.