Kreu i Bordit Kombëtar të Sigurisë së Transportit shprehu shqetësim të mërkurën për rreziqet e sigurisë që paraqesin automjetet e rënda elektrike nëse përplasen me automjete më të lehta.
Zyrtarja, Jennifer Homendy, e ngriti çështjen në një fjalim në Uashington në Bordin e Kërkimeve të Transportit.
Ajo vuri në dukje, për shembull, se një GMC Hummer elektrike peshon rreth 9,000 paund (4,000 kilogramë), me një paketë baterie që vetëm është 2,900 paund (1,300 kilogramë) – afërsisht e gjithë pesha e një Honda tipike Civic.
“Jam e shqetësuar për rritjen e rrezikut të lëndimeve të rënda dhe vdekjes për të gjithë përdoruesit e rrugës nga pesha më e rëndë e bordit dhe rritja e madhësisë, fuqisë dhe performancës së automjeteve në rrugët tona, duke përfshirë automjetet elektrike”, tha Homendy në komentet e përgatitura për grupin.
Pesha shtesë që zakonisht mbajnë EV-të (makinat elektrike) rrjedh nga masa e madhe e baterive të tyre.
Për të arritur 300 ose më shumë milje (480 ose më shumë kilometra) rreze për karikim nga një EV, bateritë duhet të peshojnë mijëra kilogramë.
Disa kimikate baterish që po zhvillohen kanë potencialin për të paketuar më shumë energji në më pak masë.
Por tani për tani, ka një mospërputhje në peshë midis EV-ve dhe automjeteve më të vogla me djegie të brendshme.
EV-të gjithashtu japin fuqi të menjëhershme në rrotat e tyre, duke i bërë ato të përshpejtojnë më shpejt në shumicën e rasteve sesa shumica e makinave, kamionëve dhe SUV-ve me energji me gaz.
Shitjet e automjeteve të reja elektrike në SHBA u rritën gati 65% vitin e kaluar në 807,000 – rreth 5.8% e të gjitha shitjeve të automjeteve të reja.
Administrata Biden ka vendosur një objektiv që automjetet elektrike të arrijnë 50% të shitjeve të automjeteve të reja deri në vitin 2030 dhe po ofron kredi tatimore deri në 7,500 dollarë për t’ia arritur qëllimit.
Firma konsulente “LMC Automotive” ka bërë një parashikim më modest: Ajo pret që automjetet elektrike të përbëjnë një të tretën e tregut të automjeteve të reja deri në vitin 2030.