Fotografitë e avionëve luftarakë F-16C Viper të caktuar për skuadron e 18-të agresore të Forcave Ajrore të SHBA-së në bazën e Forcave Ajrore Eielson në Alaska, të armatosur me raketa të drejtpërdrejta AIM-120 të avancuara ajër-ajër, ose AMRAAM, dhe AIM-9Xdwin online. Më vete, Forcat Ajrore kanë konfirmuar vetëm për The War Zone se agresorët F-16 janë përdorur për të kapur dy bombardues rusë Tu-95MS Bear pasi ato avionë hynë në Zonën e Identifikimit të Mbrojtjes Ajrore të Alaskës në fillim të kësaj jave. Ekuipazhet e atyre Arinjve mund të jenë hutuar kur kanë parë avionë me kamuflazh të përpunuar sportiv dhe numra bort të kuq të stilit rus që tërhiqen përkrah tyre.
Luftëtarët stealth F-22 Raptor nga Baza e Përbashkët Elmendorf–Richardson në Alaska, e cila ka krijuar objekte alarmi, të mbështetur nga aeroplanët E-3 Sentry Airborne Warning and Control System (AWACS) dhe tankera KC-135, zakonisht përdoren për të përgjuar avionë ushtarakë të huaj. duke hyrë në Zonën e Identifikimit të Mbrojtjes Ajrore të Alaskës (ADIZ). Nuk dihet fare mirë se njësitë agresore të pajisura me F-16, të cilat kanë për detyrë të ofrojnë kundërshtarë tallës për stërvitje dhe aktivitete të tjera stërvitore dhe testuese, nuk dihet fare mirë. Zona e Luftës e ka eksploruar këtë në të kaluarën në lidhje me Skuadron e 64-të të Agresorit në Bazën e Forcave Ajrore Nellis në Nevada.
Përdoruesi i Twitter-it Aerospace Intelligence postoi fotografi që tregojnë tre F-16 nga skuadroni i 18-të i agresorit në hangarë (ka gjasa hambare alarmi) me AIM-120 dhe AIM-9X të drejtpërdrejta – lehtësisht të identifikueshme nga brezat e verdhë dhe kafe rreth pjesëve të trupave të tyre që tregojnë praninë të një koke shpërthyese dhe motor rakete – më herët sot, duke thënë se i kishin marrë nga një burim anonim. Tweet tha gjithashtu se Vipers nga kjo njësi kishin kryer përgjimet e Tu-95MS, të cilat kishin ndodhur më 17 tetor.
Është e paqartë se cili, nëse ndonjë nga avionët e parë në foto mund të ketë kryer ato fluturime të veçanta. Megjithatë, disponueshmëria e tre avionëve është një procedurë standarde, pasi misionet zakonisht përfshijnë dy luftëtarë, ku i treti siguron një rezervë në rast se diçka e anashkalon një nga avionët kryesorë të ulur në gatishmëri. Ndonjëherë një avion i katërt me vetëm armën e tij të ngarkuar është gjithashtu i disponueshëm, dhe ndonjëherë avionë shtesë alarmues janë në gatishmëri për rrethana të ndryshme.
“F-16-të që kryen përgjimin u caktuan për të mbështetur misionin e rajonit të NORAD [Komandës së Mbrojtjes së Hapësirës Ajrore të Amerikës së Veriut] në Alaskan,” Majorja e Forcave Ajrore Lauren Ott, një zëdhënëse për Rajonin NORAD të Alaskës, Komanda e SHBA në Alaskë (ALCOM) dhe Forca Ajrore e 11-të, tha veçmas për Zonën e Luftës në një deklaratë. “Megjithatë, F-16 i caktohen rregullisht INDOPACOM [Komandës Indo-Paqësore të SHBA-së] dhe janë të bazuara jashtë Eielson.”
Skuadroni i 18-të i agresorëve në Eielson, i cili është caktuar në krahun e 354-të luftarak, është e vetmja njësi e çdo lloji me bazë në Alaska që operon Vipers. Krahu i 354-të luftarak është pjesë e Forcave Ajrore të Paqësorit (PACAF), komanda më e lartë e Forcave Ajrore brenda INDOPACOM.
Njoftimi zyrtar për shtyp i NORAD-it në lidhje me përgjimet e 17 tetorit, i cili erdhi një ditë më pas, nuk tha se cilës njësi i përkisnin F-16 dhe nga kishin fluturuar në këtë rast të veçantë.
“Aktiviteti i fundit rus në ADIZ të Amerikës së Veriut nuk shihet si kërcënim dhe as aktiviteti nuk shihet si provokues”, shtohet në njoftimin për shtyp të NORAD. “NORAD gjurmon dhe identifikon pozitivisht avionët ushtarakë të huaj që hyjnë në ADIZ. NORAD monitoron në mënyrë rutinore lëvizjet e avionëve të huaj dhe sipas nevojës i shoqëron ata nga ADIZ”.