Njoftimi i Mark Zuckerberg, pronarit të Meta-s, se kompania mëmë e Facebook dhe Instagram po teston dhe prezanton një sistem abonimesh mujore për këto shërbime,
Reagimet e ashpra nuk munguan në rajon, ku këto platforma janë ndoshta shumë më përpara se të tjerët kur bëhet fjalë për numrin e orëve ditore të shpenzuara duke i përdorur ato.
Përveçse shërbejnë për të informuar, komunikuar dhe argëtuar përdoruesit, Facebook dhe Instagram janë gjithashtu disa nga mënyrat kryesore të reklamimit për sipërmarrësit e vegjël dhe tregtarët në rajon, kështu që opsioni i pagesës për përdorimin e tyre ka shqetësuar një numër të madh përdoruesish të rrjetet sociale në rajon.
Njoftimi për futjen në përdorim të një abonimi shkaktoi jo vetëm shqetësim, por edhe zemërim të madh nga përdoruesit, ndaj komentet më të shpeshta në lajmet për ndryshimet e paralajmëruara janë kërcënime për largim nga këto shërbime dhe njoftime për bojkot dhe lëvizje të tjera që do të mohonin fitimin e Meta-s nga shërbimi i ri.
Kompania aktualisht është duke testuar sistemin e abonimit “Meta Verified”, i cili do të zbatohet vetëm për ata që duan të verifikohen zyrtarisht në Facebook dhe Instagram, pra të verifikohen llogaritë e tyre dhe përdoruesit e këtyre rrjeteve sociale mund të jenë vërtet të sigurt se kush qëndron prapa tyre, profilet, d.m.th.
Ky parim është i ngjashëm me atë që miliarderi Elon Musk prezantoi në Twitter pasi bleu platformën për 44 miliardë dollarë. Në nëntor, ai shërbim prezantoi opsionin Twitter Blue, i cili për tetë dollarë në muaj duhej të verifikonte disa llogari dhe të garantonte se pas atyre profileve ka vërtet njerëz dhe kompani që përfaqësojnë llogaritë.
Për ata që duan që llogaritë e tyre të verifikohen, përdoruesit do të duhet të paguajnë 11,99 dollarë në muaj për përdoruesit e shërbimit në internet, ose 14,99 dollarë për përdoruesit e versionit celular për shërbim (një abonim për Facebook, një tjetër për Instagram), por gjithashtu bashkëngjitni dokumentin e duhur zyrtar, e cila duhet të përputhet me emrin dhe mbiemrin në shërbimin që dëshironi të verifikoni dhe një foto që përputhet me foton në llogari.
Përveç këtyre kërkesave, përdoruesi që dëshiron të “verifikohet” duhet të jetë mbi 18 vjeç dhe vetë llogaria duhet të ketë një histori të caktuar përdorimi, domethënë disa postime dhe ndërveprime, që do të thotë se llogaritë e krijuara rishtazi nuk do të të jetë në gjendje të marrë këtë shenjë.