Ashtu siç mund të mos vraponi më aq shpejt siç bënit kur ishit të rinj, ashtu edhe aftësia për të mësuar, mbajtur mend dhe për të zgjidhur probleme, ngadalësohet me moshën.
Ju mund ta keni më të vështirë të mbani mend ose të përqendoheni në dy ose më shumë aktivitete njëkohësisht.
Këto ndryshime ndikojnë në aftësinë tuaj për t’u përqëndruar, kështu që ju mund ta gjeni veten duke u shpërqendruar më lehtë se sa ishit kur ishit më i ri.
Në bazë të të dhënave, ju njohim më poshtë me ndikimin që ka mosha në aftësinë njohëse të trurit.
Çfarë ndodh me trurin tuaj kur plakeni?
Një shembull i thjeshë është humbja e dëgjimit që shpesh ndodh kur plakeni. Kjo gjë e bën më të vështirë dallimin e të folurit në një mjedis të zhurmshëm.
Meqenëse dëgjimi kërkon më shumë përqëndrim, edhe humbja e lehtë e aftësisë për t’u përqëndruar mund të ndikojë në të kuptuarit e të folurit.
Shumica e njerëzve fillojnë të vërejnë ndryshime gjatë moshës 50 dhe 60 vjeçare.
Edhe pse këto ndryshime mund të shkaktojnë tronditje, shumica e problemeve të lidhura me moshën dhe kujtesën nuk burojnë nga ndonjë një sëmundje e trurit siç është sëmundja e Alzheimerit.
Edhe pse funksioni i trurit juaj mund të ngadalsohet, aftësia juaj për të kuptuar dhe për të formuar argumente ose gjykime të arsyeshme mbetet e paprekur.
Shumë nga këto probleme janë të kthyeshme dhe shumë prej tyre lidhen edhe me cilësinë e gjumit.
Gjithashtu edhe ndryshimet strukturore që ndodhin në trurin tuaj kur plakeni mund të shpjegojnë disa nga këto zhvillime.
Rajonet e trurit si të përfshira në përpunimin e kujtesës, pësojnë ndryshime anatomike dhe neurokimike me kalimin e kohës.
Prandaj ju duhet më shumë kohë për të përthithur, përpunuar dhe mbajtur mend informacionin e ri.
Humbja natyrale e receptorëve dhe neuroneve që ndodh gjatë plakjes, mund ta bëjë më të vështirë përqendrimin.
Prandaj, jo vetëm që përthithni më ngadalë një informacion të ri, por gjithashtu mund të keni më shumë probleme për ta rikujtuar.
Shumë njerëz mësojnë si t’i kompensojnë këto ndryshime duke bërë përpjekje për t’u përqëndruar tek informacionet e reja që përpiqen të mësojnë.