Kur mendojmë për ndërmjetës të talentuar, ka më shumë të ngjarë të kemi në mendje oratorë të shkëlqyer, domethënë, që na mahnitin me idetë, elokuencën, inteligjencën dhe sharmin e tyre. Megjithatë, specialistët e komunikimit besojnë se, nëse duam t’i bëjmë përshtypje të madhe dikujt, është po aq e rëndësishme të dimë si të dëgjojmë.
Shumë prej nesh mund të mendojnë se na duan më shumë kur flasim mirë dhe shumë. Mirëpo, personi i ulur përballë teje gjithashtu ka shumë për të thënë. Sipas ekspertëve, vëmendja juaj e pandashme do t’i bëjë ata të ndihen më rehat dhe për këtë arsye komunikimi ynë do të jetë më efektiv.
Njerëzit nuk i mbajnë mend të gjitha që na ka thënë dikush, por kurrë nuk do ta harrojmë se si na ka bërë të ndihemi.
Pas një bisede të suksesshme personi me të cilin po bisedonit duhet të mendojë dhe të ndjejë, “Wow, ky person me të vërtetë më kupton”, jo “Tepër i lodhshëm një bisedë. Ishte sikur nuk ekzistoja.”
Një studim i vitit 2016 tregoi kohën e duhur për të folur, por edhe për të dëgjuar në një dialog. Të dhënat erdhën nga një hetim i qendrës së shitjeve. Menaxheri i marketingut të Gong.io, një kompani analitike e të dhënave, analizoi 25,537 telefonata shitjesh duke përdorur inteligjencën artificiale dhe zbuloi se ndërveprimet ku shitësi fliste 43% të kohës dhe dëgjonte 57% të kohës kishte performancën më të lartë të shitjeve.
Ky zbulim u bë i njohur si “sundimi 43:57”.