Pronari i ri i Twitter-it, Elon Musk dje, të enjten, ngriti mundësinë e një falimentimi të mundshëm të platformës së përmendur të rrjeteve sociale, duke mbyllur një ditë kaotike, e cila përfshinte një paralajmërim nga një autoritet rregullator i SHBA -së , por edhe largime të rangut të lartë, drejtuesit e kompanisë. Miliarderi u tha punonjësve të Twitter gjatë një telefonate se ai nuk mund të përjashtojë mundësinë e falimentimit.
Siç raporton Bloomberg News, situata financiare e Twitter Inc është e paqëndrueshme, dy javë pas përfundimit të marrëveshjes për ta blerë atë nga Musk për një çmim prej 44 miliardë dollarësh (43.26 miliardë euro).
Dy drejtuesit e Twitter, Joel Roth dhe Robin Wheeler , të cilët moderuan një diskutim me Musk të mërkurën në një përpjekje për të qetësuar shqetësimet e ngritura nga reklamuesit, kanë dhënë tashmë dorëheqjen, tha një burim për Reuters, i cili ka marrë informacionin përkatës.
Roth dhe Wheeler nuk iu përgjigjën menjëherë kërkesave për koment. Bloomberg dhe faqja e lajmeve teknologjike Platformer raportuan fillimisht dy largimet.
Më herët dje, shefja e sigurisë së Twitter, Leah Kisner, tha në një postim se edhe ajo kishte dhënë dorëheqjen, sipas një mesazhi të brendshëm të postuar dje nga një avokat brenda ekipit të tij privat në sistemin e brendshëm të mesazheve të Twitter. Reuters e ka lexuar këtë mesazh.
Komisioni Federal i Tregtisë i SHBA (FTC) tha se po vëzhgon zhvillimet në Twitter me “shqetësim të thellë” pas dorëheqjes së tre drejtuesve të lartë, pasi ata e ekspozojnë Twitterin ndaj rrezikut të shkeljes së mundshme të rregullave federale.
Në takimin e tij të parë me punonjësit pasditen e djeshme, Musk paralajmëroi se kompania ka të ngjarë të humbasë miliarda dollarë vitin e ardhshëm.
Twitter nuk iu përgjigj menjëherë kërkesave për koment mbi falimentimin e mundshëm, paralajmërimin e FTC ose largimet e ekzekutivit. Wheeler ka qenë fytyra e reklamave të Twitter që kur Musk mori kontrollin e kompanisë.
Roth, i cili ishte përgjegjës për sigurinë, tha se Twitter ka reduktuar pamjen e përmbajtjes së dëmshme në rezultatet e kërkimit me 95%, krahasuar me situatën përpara se Musk të blinte platformën. Musk, i cili lëvizi pa hezitim për të pastruar situatën në kompani pasi përfundoi blerjen e saj më 27 tetor, ka thënë se Twitter Inc ka humbur 4 milionë dollarë në ditë, kryesisht për shkak se reklamuesit janë larguar që kur ai mori kontrollin.