Rënia e shitjeve rrallë shkakton një rritje të çmimit të aksionit prej 7%.
Jo kështu për Adidas-in e Gjermanisë prej 30 miliardë eurosh (ADSGn.DE).
Të premten, prodhuesi i atleteve raportoi një fitim tremujor prej 60 milionë eurosh.
Kjo i tejkaloi pritshmëritë e analistëve prej 15 milionë euro dhe u ndihmua nga rritja dyshifrore e shitjeve në Amerikën Latine dhe Azi.
Gëzimi reflekton pjesërisht pritshmëritë e ulëta të investitorëve të Adidas.
Ata mbajnë aksione me vlerë rreth gjysmën e nivelit të tyre të mesit të vitit 2021, dhe ndërsa shitjet globalisht nuk ranë me 4% sipas parashikimit, ato gjithsesi ranë me 1% nga viti në vit.
Kompania e tyre është goditur nga një skandal që përfshin Kanye West, i cili projektoi linjën fitimprurëse të atleteve Yeezy të Adidas dhe që tani njihet si Ye. Ka pasur gjithashtu një grindje ligjore të pakënaqur me nismën “Black Lives Matter”.
Ndërkohë, CEO Bjorn Gulden duhet të vendosë se çfarë të bëjë me pirgjet e atleteve Yeezy në ruajtje që kur kompania ndërpreu lidhjet me muzikantin.
Shitjet janë gjithashtu në rënie në tregun e saj të Amerikës së Veriut, i cili vitet e fundit ka siguruar një të katërtën e të ardhurave.
Kjo mund të jetë arsyeja pse Gulden paralajmëroi investitorët të premten për një “vit me gunga me shifra zhgënjyese”.
Megjithëse produkte të caktuara si Gazelle dhe Sambo po ecin mirë, marzhet prej 40% në shitjet e Yeezy ishin dhjetë herë më të larta se niveli i përgjithshëm i Adidas.
Pa to, grupi do të duhet të vrapojë fort vetëm për të qëndruar në vend. (Shkruar nga Aimee Donnellan e Reuters)