Ne i ndërrojmë gomat kur kemi nevojë dhe kushdo që ka mentalitetin “më mirë më shpejt se sa të jetë shumë vonë” sigurisht që ka më pak gjasa të përfshihet në një aksident.
Gomat janë ato që na sjellin në kontakt me rrugën. Sado të mirë të kemi një makinë për nga kapja, shkelja, frenat etj., e gjithë kjo nuk ka rëndësi nëse gomat tona nuk janë në gjendjen e duhur.
Pyetjes nëse ka goma për verën etj, përgjigja është një. Ka goma dimërore dhe verore. Gomat e dimrit dhe të verës kanë dallime të konsiderueshme në përbërjen, dizajnin dhe performancën e tyre në kushte të ndryshme të motit.
Përbërja: Gomat e dimrit janë krijuar për të performuar në temperatura të ftohta. Goma e përdorur në ndërtimin e tyre mbetet elastike dhe fleksibël në temperatura nën zero, duke i lejuar ata të mbajnë nën kontroll akullin dhe borën. Në të kundërt, gomat e verës janë krijuar për të funksionuar në temperatura më të larta dhe goma e përdorur në to mund të ngurtësohet dhe të humbasë kontrollin në temperatura të ftohta.
Dizajni: gomat e dimrit shpesh kanë më shumë brazda, të njohura si gërshetë, për të ndihmuar në tërheqjen në kushte të akullta dhe me borë. Këto brazda lejojnë që gomat të “kafshojnë” në akull dhe borë dhe sigurojnë tërheqje më të mirë. Gomat e verës kanë më pak brazda dhe janë krijuar për të ofruar performancën më të mirë të mundshme në kushte të thata dhe të lagështa.
Performanca: Gomat e dimrit performojnë më mirë në kushtet e akullit dhe me borë, ndërsa gomat e verës performojnë më mirë në kushte të thata dhe të lagështa. Gomat e dimrit mund të mos ofrojnë të njëjtën performancë gjatë verës dhe gomat e verës mund të mos ofrojnë tërheqje të mjaftueshme gjatë dimrit.
Është e rëndësishme të zgjidhni llojin e duhur të gomave për automjetin tuaj, në varësi të kushteve të drejtimit në zonën tuaj. Përdorimi i gomave të gabuara mund të ndikojë negativisht në sigurinë dhe performancën e automjetit tuaj.
Çfarë gomash duhet të vendosim?
Duke shtyrë ndryshimin e gomave nuk po kursejmë pasi një grup gomash në një makinë konvencionale ka një jetëgjatësi prej rreth 4 vjet ose 40,000 km. Nëse mbajmë të njëjtin grup gomash për 5 vjet ose 50,000 km, do të “kursejmë” një grup pas 20 vjetësh ose 200,000 km! Ka më shumë gjasa që ne të kemi ndërruar makina më herët, ndërsa në të njëjtën kohë lëvizja me një grup gomash të konsumuara mbart rreziqe shumë serioze.
Pra, është koha për të ndërruar gomat , kjo nuk është domosdoshmërisht në shtator me reshjet e para pasi vera është një periudhë shumë e vështirë për gomat dhe performancën e tyre për shkak të temperaturave të larta.