Adidas publikoi grupin e parë prej më shumë se 1 miliard dollarësh të atleteve të markës Yeezy, duke vënë në lëvizje bashkëpunimin e saj dikur fitimprurës me reperin Kanye West.
Publikimi, të cilin Adidas e promovoi me një orë numërimi mbrapsht në internet, u prit shumë nga fansat e atleteve, të etur për të marrë në duart e tyre se cilat do të jenë palët e fundit të këpucëve të njohura.
Disa versione të mëparshme të atleteve Yeezy janë bërë artikuj koleksionistësh, duke marrë deri në 1000 dollarë një palë në faqet e internetit të rishitjes.
Për Adidas, lëvizja shënon fillimin e vështirë të kapitullit të fundit të shkëputjes së saj me West, pas një sërë komentesh antisemite dhe sjelljesh të çrregullta që e bënë muzikantin dhe stilistin persona non grata për shumë prej partnerëve të tij të dikurshëm të korporatës.
Kompania ka luftuar për muaj me radhë se si të asgjësojë të gjitha këpucët e pashitura që kishte në inventar kur përfundoi partneritetin e saj me West tetorin e kaluar, në të cilën pikë ndaloi shitjet e linjës.
Adidas në javët e fundit tha se do të rifillonte shitjet e aksioneve të saj Yeezy dhe do të dhuronte disa nga të ardhurat për organizatat antiraciste, megjithëse nuk ka bërë të ditur se sa.
Ajo gjithashtu ka thënë se do t’i paguajë honorare West, i cili tani njihet si Ye, sipas kushteve të kontratës së tij.