Grupi më i mirë në botë i luksit LVMH tha të enjten se shitjet dhe fitimi neto i tij arritën lartësi të reja vitin e kaluar, të nxitura nga kërkesa e fortë në Evropë, Shtetet e Bashkuara dhe Japoni.
Shitjet u rritën 23 për qind në 79 miliardë euro (86 miliardë dollarë) dhe fitimi neto u rrit me 17 për qind në 14 miliardë euro për vitin 2022 – të dy rekorde të reja për grupin, markat e të cilit përfshijnë Bulgari, Givenchy, Louis Vuitton dhe TAG Heuer.
“Evropa, Shtetet e Bashkuara dhe Japonia u rritën ndjeshëm, duke përfituar nga kërkesa e fortë nga klientët vendas dhe rimëkëmbja e udhëtimeve ndërkombëtare. Azia ishte e qëndrueshme gjatë vitit për shkak të zhvillimeve në situatën shëndetësore në Kinë,” tha LVMH në një deklaratë.
“Me fillimin e mbarë të muajit janar dhe megjithë një mjedis të pasigurt gjeopolitik dhe ekonomik, LVMH është e sigurt në aftësinë e saj për të vazhduar rritjen e vërejtur në 2022”.
LVMH drejtohet nga miliarderi francez Bernard Arnault, i cili e kaloi shefin e Tesla dhe Twitter, Elon Musk, si njeriu më i pasur në botë në fund të vitit të kaluar.
Prodhuesi i shampanjës, çantave të dorës, bizhuterive dhe mallrave të tjera luksoze është kompania më e vlefshme në Evropë, me një kapitalizim tregu që u rrit në 400 miliardë euro (430 miliardë dollarë) javën e kaluar.
Shitjet në divizionin e saj kryesor të modës dhe produkteve prej lëkure u rritën 25 për qind, ndërsa për orët dhe bizhuteritë u rritën 18 për qind, tha grupi.
Argjendaria e nivelit të lartë Tiffany, e cila u ble nga LVMH në 2021, pa një vit rekord, shtoi ajo pa dhënë një ndarje të shitjeve të saj.
Verërat dhe pijet alkoolike gjithashtu panë rritje të fortë vitin e kaluar.
“Kemi pasur një muaj dhjetor shumë të vështirë në Kinë”, u tha gazetarëve shefi financiar i LVMH, Jean-Jacques Guiony.
Ai tha se situata ishte përmirësuar, megjithëse ai nuk pa turistë kinezë që të ktheheshin në Evropë “menjëherë”.
LVMH do t’u paguajë aksionerëve një dividend prej 12 euro për aksion, nga 10 euro një vit më parë.
“LVMH është gur i çmuar në kurorën e luksit. Perandoria e Bernard Arnault ka parë që vlerësimi i saj është rritur mbi 200 për qind në pesë vitet e fundit dhe momenti nuk duket se po mbaron,” tha Sophie Lund-Yates, analistja kryesore e kapitalit në Hargreaves Lansdown.
Arnault, 73 vjeç, ka riorganizuar udhëheqjen e kompanisë në muajt e fundit, duke emëruar fëmijët e tij në punët kryesore ndërsa familja forcon kontrollin e saj ndaj LVMH, një grup i lindur nga bashkimi i vitit 1987 i prodhuesit të bagazheve Louis Vuitton dhe grupit të verërave dhe pijeve alkoolike Moet Hennessy.
Djali i tij i madh, Antoine Arnault, u emërua CEO i kompanisë Holding Christian Dior SE, e cila kontrollon LVMH, në dhjetor, dhe gjithashtu mban poste të tjera brenda grupit.
Në fillim të këtij muaji, ai njoftoi se vajza e tij, Delphine Arnault, do të merrte postin e kreut të markës së parfumeve dhe modës Dior më 1 shkurt.
Shefi ekzekutiv aktual i Dior, Pietro Beccari, do të marrë frenat e Louis Vuitton, markës kryesore luksoze në botë për sa i përket shitjeve, e famshme për çantat e saj të zbukuruara me inicialet “LV”.
Alexandre Arnault është një nënkryetar ekzekutiv në markën e bizhuterive Tiffany, ndërsa vëllai i tij Frederic është CEO i prodhuesit të orës Tag Heuer.
Një djalë tjetër, Jean Arnault, është drejtor i zhvillimit dhe marketingut të orëve në Louis Vuitton.
LVMH krenohet me më shumë se 75 marka, duke përfshirë firmën e modës Kenzo dhe prodhuesin e shampanjës Moet et Chandon.